سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای جامع ثبت آدرس شرکت در گوگل مپ (Google Map) + ویرایش و حذ

فهرست کردن آدرس کسب‌وکارتان در Google Maps فقط یک مزیت نیست. شما باید آن را برای کسب و کار خود ضروری بدانید. در حال حاضر مصرف کنندگان نگرش مثبتی نسبت به شرکت هایی که حضور آنلاین ندارند ندارند. باید بدانید که کاربران روزانه حدود 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می دهند. برخی از کاربران به صورت محلی جستجو می کنند (مثلاً یک فروشگاه لوازم ورزشی در شیراز). جستجوهای کاربران محلی یک فرصت عالی برای کسب و کارها برای افزایش ترافیک و فروش است. بنابراین، شرکت ها باید سئوی محلی خود را بهبود بخشند. یکی از موثرترین راه‌ها برای بهبود سئوی محلی این است چگونه کسب و کار خود را در گوگل ثبت کنیم؟ که کسب‌وکارها موقعیت مکانی خود را در Google Maps فهرست کنند.

مزایای ثبت آدرس در Google Maps
چگونه آدرس کسب و کار خود را در Google Maps قرار دهیم؟
ابتدا وارد اکانت جیمیل خود شوید. سپس آدرس www.google.com/maps را در مرورگر وارد کنید. پس از بازدید از این سایت، می توانید دامنه کسب و کار خود را مطابق شکل زیر اضافه کنید (مستقیماً به business.google.com/u/0/create بروید).
در سمت چپ، یک منوی کشویی وجود دارد که می خواهید آن را باز کنید. از منوی باز شده گزینه Add Business را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.
نحوه ثبت آدرس در نقشه گوگل
مرحله بعدی وارد کردن صحیح اطلاعات مورد نیاز است. نام واقعی شرکت خود را وارد کنید. سپس نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید.
نحوه ثبت آدرس در Google Maps
مکان شرکت خود را نیز اضافه کنید.
نحوه ثبت آدرس در نقشه گوگل
نحوه ثبت آدرس در نقشه گوگل
سپس شماره تماس، عکس و موارد دیگر را اضافه کنید. می توانید اطلاعات اضافی مانند
در مرحله آخر باید با کلیک بر روی دکمه ارسال اطلاعات خود را برای گوگل ارسال کنید و منتظر بمانید تا گوگل این اطلاعات را تایید کند. این تایید یا رد حدود دو هفته طول می کشد. تا دو هفته دیگر منتظر ایمیلی از طرف گوگل باشید تا به شما اطلاع دهد که آیا درخواست شما به گوگل پذیرفته شده است یا خیر.
چگونه آدرس کسب و کار را در Google Maps تغییر دهیم؟
ممکن است به دلایل مختلف، از جمله جابجایی فیزیکی محل کار، نیاز به تغییر آدرس خود در Google Maps داشته باشید. برای این منظور کافی است مراحل زیر را انجام دهید:
وارد نقشه گوگل شوید.
مکانی را که می خواهید تغییر دهید پیدا کنید.
روی Address کلیک کنید و آدرس جدید را در آنجا وارد کنید و روی Sign In کلیک کنید.
چگونه موقعیت مکانی خود را از Google Maps حذف کنم؟
برای حذف دامنه ثبت شده در گوگل، باید این مراحل را دنبال کنید:
وارد حساب گوگل خود شوید.
در www.google.com/maps به Google Maps دسترسی پیدا کنید.
مکانی را که می خواهید خاموش کنید انتخاب کنید.
منوی کشویی را باز کنید.
گزینه Address و سپس Clear Address را انتخاب کنید.
در مرحله آخر بر روی گزینه Apply کلیک کنید.
چند نکته سئو برای افزودن آدرس به Google Maps
در نظر گرفتن نکاتی برای سئوی وب سایت و کسب و کار خود و ارائه بیشتر کسب و کار خود به افراد مختلف مفید است. این نکات عبارتند از:
عکس های با کیفیت بالا را انتخاب کنید.
برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، اضافه کردن عکس کسب و کار خود به Google Maps عالی است. انواع مختلفی از عکس‌ها و تصاویر وجود دارد که می‌توانید در Google Maps به کسب و کار خود اضافه کنید:
لوگو و برندینگ
افزودن لوگوی کسب و کار شناسایی کسب و کار شما را برای مشتریان آسان تر می کند.
عکس های جلد ارسال شد
این عکس ها در بالای نمایه شما قرار می گیرند و هویت کسب و کار شما را بهتر نشان می دهند. برای ایجاد عکس روی جلد باید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید.
عکس های اضافی
علاوه بر تصویر شاخص، می توانید از تصاویر اضافی نیز استفاده کنید. همچنین می توانید تصاویر مختلفی از ویترین، خدمات، محصولات و بخش های مختلف کسب و کار خود اضافه کنید.
مزایای ثبت آدرس با Google Maps
کسب و کار خود را در Google Maps تأیید کنید.
برای اینکه کسب و کار شما در Google Maps ظاهر شود، باید تأیید کنید که مالک کسب و کار هستید. اکثر شرکت ها درخواست های خود را از طریق ایمیل ارسال می کنند و این تاییدیه را دریافت می کنند، اما به گفته گوگل، برخی از شرکت ها این کار را از طریق تلفن یا از طریق کنسول جستجو نیز انجام می دهند. پس از تأیید، کسب و کار شما به Google Maps اضافه می شود. هنگامی که کسب و کار شما تایید شد و به نقشه گوگل اضافه شد، می توانید تبلیغات کلیکی ایجاد کنید، اعداد جستجو را تجزیه و تحلیل کنید و بازخورد مثبت و منفی از کاربران و مشتریان دریافت کنید.