سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ادز

ما در Google AdWords می‌توانیم با اکثر کمپین‌ها برای اجرای تبلیغات ویدیویی برای YouTube و حتی کل شبکه تبلیغات Google کار کنیم. هر دو گروه، مدیران کمپین و فروشندگان رسانه، پس از انجام تحقیقات خود، این مراحل را دنبال کرده و آماده تبلیغات هستند. بنابراین وقتی در گوگل ادوردز هستید، به تب Actions بروید، سپس روی علامت آبی آبی کلیک کنید و نماد کمپین جدید را انتخاب کنید. اکنون لیستی از گزینه ها را روی صفحه نمایش خود می بینیم، در اینجا روی ویدیو در سمت راست صفحه کلیک می کنیم.
در این حالت برای مثال اگر می خواهید یک آگهی تبلیغاتی داشته باشید، روی تبلیغ دیگری در استاندارد کلیک کنید و سپس گزینه Continue را بزنید. بنابراین، در این لحظه، به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید جزئیات کمپین خود را وارد کنید و نام مناسبی را برای کمپینی که انتخاب کرده اید انتخاب می کنید. در اینجا قصد داریم یک تست ویدیویی انجام دهیم که در آن گزینه های مختلفی را به موازات بودجه روزانه خود خواهیم دید. آیا می‌خواهید این آگهی سریع اجرا شود یا سرعت استاندارد ارائه آگهی را می‌خواهید؟ این برای شما مهم است.
در حال حاضر، اگر شبکه‌های تبلیغاتی را در Google AdWords گسترش دهیم، متوجه می‌شویم که ویدیوی شما در نتایج جستجوی YouTube ظاهر می‌شود، اگر تبلیغات اسپم نمی‌خواهید، می‌توانید آنها را نادیده بگیرید. یکی دیگر از گزینه های تبلیغات در گوگل ادوردز، ویدیوهای یوتیوب است که در حین پخش ویدیو پخش می شوند یا یک تبلیغ ویدیویی که در حال پخش یک ویدیوی تبلیغاتی است. همچنین لازم به ذکر است که ما با تمام شبکه های نمایشی که در یوتیوب قرار می گیرند همکاری نمی کنیم. اگر به پایین صفحه دقت کنیم، زبان های زیر را مشاهده خواهیم کرد. اگر زبان خاصی دارید باید در این قسمت آن را انتخاب کنید. همچنین، اگر جایگاه خاصی برای تبلیغات گوگل ادوردز خود در نظر دارید، می‌توانید مانند اکثر کمپین‌ها، آن‌ها را در اینجا وارد کنید. توجه داشته باشید که CPC در حال حاضر در دسترس نیست.
لطفا بخوانید
کمپین خودکار بر اساس آب و هوا
آموزش تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ادوردز
برای این شما بالاترین هزینه به ازای نمایش یا بالاترین CPM را دارید. قیمت واقعی شما برای هر هزار نمایش تبلیغات چقدر است. سپس باید تاریخ مناسبی را برای کمپین مورد نظر خود انتخاب کرده و زمان شروع تبلیغ را مشخص کنیم. اگر روی نماد تنظیمات پیشرفته کلیک کنید و آن را باز کنید، چندین خط تحویل محتوا را مشاهده می کنید که برای امنیت کسب و کار و برند شما استفاده می شود. در طول روز اعمال شود. خوب، اگر صفحه را ببندید، می توانید محتوای صفحه را حذف کنید. در اینجا ما زمان های مختلف روز را در گوگل ادوردز تنظیم می کنیم. اکنون نام کمپین خود را انتخاب می کنیم و در اینجا قیمت هر نمایش را نیز پیشنهاد می کنیم. تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ادز به عنوان مثال، فرض کنید شما مایل به پرداخت 50 دلار هستید به یاد داشته باشید که مال من پوند است. اکنون، برای تبلیغات ویدیویی Google AdWords، این موردی است که ممکن است بخواهیم قیمت ثابتی ارائه دهیم.

اگر این صفحه را باز کنید، می‌توانید توصیه‌های ویدیویی محبوب را ببینید و همچنین می‌توانید درصد هدف خود را برای ویدیوهای مورد علاقه خود افزایش دهید. اگر می‌دانید چه کار می‌کنید، قطعاً با داده‌های محدود ارائه شده توسط Google، بازدیدهای بیشتری از اطلاعات جمعیتی ما خواهید داشت. مصرف کننده. کافی است اگر می‌خواهید اطلاعات جمعیت‌شناختی را انتخاب کنید، مثلاً اگر در ایالات متحده هستید، همان جایی است که Google بیشترین اطلاعات را در مورد کاربران دارد، بنابراین می‌توانید به این اطلاعات اعتماد کنید. برای محدود کردن گزینه هایی که دارید.
اگر روی نماد مخاطب کلیک کنید، می‌توانید فهرست قوی از بازاریابی را که می‌خواهید هدف قرار دهید مشاهده کنید، یا می‌توانید برای تبدیل‌ها و گزینه‌های بازاریابی به داده‌های مخاطبان Google تکیه کنید. تمایل به رفتن به بازار. بازدیدکنندگان بازار یک ویژه خواهند داشت. دسته اگر می خواهید مقوله را محدود کنید.
ف: \\ محسن \\ فایل جدید (10) \\ 14-1.jpg
کلمات کلیدی در تبلیغات ویدیویی
بازاریابی بر اساس بازدیدکنندگان وب سایت شما یا مخاطبان مشابه احتمالاً مشابه هر نوع بازاریابی مجدد دیگری است. در این صورت، اگر به زیر نگاه کنیم، می توانیم پایه برد هدف خود را شناسایی کنیم. بنابراین بیایید با کلمات کلیدی شروع کنیم، که یک نمایش استاندارد از محتوا هستند. اطلاعیه ها. ما از آن به عنوان یک هدف استفاده می کنیم. یا اگر از گزینه theme استفاده می کنیم، وقتی روی آیکون تم کلیک می کنیم باید مرتباً در آگهی از آن مطلع شوید. لازم به ذکر است که کلمات کلیدی برای برچسب گذاری ویدیوها مناسب هستند زیرا اغلب موقعیت هایی وجود دارد که چیزی شبیه به یک ویدیو را توصیف می کنند، بنابراین گوگل تمایل دارد چیزی را که Google AdWords انجام می دهد برچسب گذاری کند. در نهایت، وقتی این صفحه را باز می‌کنید، می‌توانید انتخاب کنید که در کانال‌های YouTube خاص، ویدیوهای خاص، وب‌سایت‌های مختلف و حتی برنامه‌هایی که قابلیت پخش ویدیو را دارند، تبلیغ کنید.
حالا یک تبلیغ را انتخاب می کنیم. ساده ترین راه این است که ویدیوی خود را در یوتیوب آپلود کنید. اگر URL یوتیوب خود را آماده کرده اید، می توانید آن را وارد کنید و به گوگل بروید و آن را جستجو کنید، و اکنون می توانید تصمیم بگیرید که آیا این تبلیغ در طول ویدیو پخش می شود یا برای کشف ویدیو استفاده می شود. . پس از اتمام حق نسخه برداری، روی ذخیره و ادامه کلیک کنید تا ویدیو پخش شود.