سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل ادز Google Ads برای کسب و کارهای کوچک

تبلیغات گوگل یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان جدید و کسب درآمد از وب سایت شماست. جالب است بدانید که تبلیغات گوگل حدود 97 درصد از درآمد گوگل را تولید می کند! این بدان معناست که هزاران کسب و کار در سراسر جهان از تبلیغات گوگل و خدمات مختلف آن استفاده می کنند.
تبلیغات گوگل چیست؟
تبلیغات گوگل چیست و چگونه یک کمپین گوگل ایجاد کنیم؟ | لابان
گوگل ادز که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می شد، سرویس تبلیغاتی گوگل است که تبلیغات خود را در موتور جستجو و در شبکه نمایش گوگل که از تعداد زیادی وب سایت در سراسر جهان تشکیل شده است، نمایش می دهد. تبلیغات موتورهای جستجو در ایران به دلیل محدودیت گوگل برای تبلیغات در وب سایت های فارسی زبان بیشتر مورد توجه شرکت های ایرانی قرار گرفته است.
مشاهده استاندارد تبلیغات محدود به مشاغلی است که از تبلیغات Google استفاده می کنند. در این سرویس اگر کاربری وارد سایت شما شود توسط گوگل هدایت می شود و در سایت هایی که تبلیغات گوگل را نمایش می دهند بنرهای تبلیغاتی نمایش داده می شود.
اگر قصد دارید یک کمپین تبلیغاتی هدفمند آنلاین داشته باشید، اهمیت استفاده از گوگل ادز برای کسب و کارهای کوچک توصیه می کنیم از گوگل ادز استفاده کنید، می توانید برای مشاوره با شماره 22916723 تماس بگیرید.

Google Ads یک پلت فرم تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) است. گوگل ادوردز به شما این امکان را می دهد که تبلیغات را به کاربرانی که فعالانه در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر هستند نشان دهید و یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان هدف شما است.
البته گوگل ادوردز می تواند کمی گران باشد، به خصوص اگر در یک صنعت بسیار رقابتی هستید. با این حال، اگر کمپین AdWords به خوبی طراحی و بهینه شده باشد، ارزش سرمایه گذاری را دارد.
اگر کمپین‌های ادوردز به خوبی هدف‌گذاری و بهینه‌سازی شده باشند و قیمت‌های CPC مناسبی داشته باشند، می‌توانند تبلیغات هدفمند را به مخاطبان هدف خود ارائه دهند و بازدهی مثبتی ایجاد کنند. هنگام تعریف کمپین تبلیغاتی گوگل، هدف شما کاهش CPC است. اما اگر کمپین ها هدفمند نباشند، پول زیادی صرف کلیک هایی می شود که هرگز به لید تبدیل نمی شوند. اینجاست که اکثر کسب‌وکارها اشتباه می‌کنند، آنها برای ایجاد کمپین‌هایی که افراد مناسب را هدف قرار داده و جذب می‌کنند، وقت نمی‌گذارند.
بیشتر بخوانید: تبلیغات گوگل چیست؟
راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی مؤثر در گوگل کار بسیار دشواری است. در این رابطه، کارشناسان می گویند هدف گذاری مخاطبان بسیار مهم است، همچنین ایجاد یک وب سایت با سئوی مناسب و تجزیه و تحلیل مستمر داده های کمپین گوگل ادز یکی از کارهایی است که باید در این زمینه انجام دهید.
در این مقاله، ما با برخی از صاحبان مشاغل کوچک صحبت کرده ایم و نکاتی را که برای شروع نمایش تبلیغات مناسب در گوگل نیاز دارید، جمع آوری کرده ایم:
با کمپین تبلیغاتی خود مانند یک مشتری برخورد کنید
رایان کرین، مشاور تناسب اندام مستقر در لس آنجلس، ترافیک وب سایت خود را با تبلیغات گوگل دو برابر می کند. راز این است که از کلمات کلیدی کاملاً مؤثر استفاده کنید.
استفاده از کلمات کلیدی مناسب یکی از مهم ترین راه های موفقیت در کمپین تبلیغاتی گوگل است. ابتدا باید سعی کنید مانند یک مشتری فکر کنید. مشتریان هنگام جستجوی خدمات شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ ابتدا با کلمات کلی تر شروع کنید و به تدریج به سمت کلمات خاص بروید.
به عنوان مثال رایان کرین علاوه بر تمرینات تناسب اندام زنده، دوره های مجازی را نیز برگزار می کند. بنابراین کلمات کلیدی "مشاور سلامت در لس آنجلس"، "مربی شخصی در لس آنجلس"، "بهترین برنامه های تناسب اندام در لس آنجلس" و آموزش تناسب اندام در لس آنجلس را جستجو کرد.
برای به دست آوردن نتایج بهتر می توانید از کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید. این ابزار به شما نشان می دهد که افراد دیگر چند بار برای هر یک از کلمات کلیدی شما جستجو کرده اند و این کلمات کلیدی چقدر ترافیک را به سایت شما وارد می کنند. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید کلمات کلیدی منفی را برای مسدود کردن جستجوهای مرتبط با کسب و کار خود اضافه کنید.
بیشتر بخوانید: چهار راه برای سفارشی کردن کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل
از زبان مادری خود استفاده کنید
بالون بر فراز اشویل، که همه چیز در مورد بالون سواری است، کمپین خود را به گونه ای اجرا می کند که به مکان آن در داخل و اطراف اشویل، کارولینای شمالی گره خورده است.
اگر کسب‌وکاری دارید که فقط به یک منطقه خاص خدمات می‌دهد، بهترین راه برای تبلیغ در گوگل استفاده از کلمات کلیدی محلی است. با این کار فقط می توانید مخاطبانی را جذب کنید که واقعاً با کار شما درگیر هستند. همچنین از هدر دادن پول برای نشان دادن وب سایت شما به افرادی که از شما دور هستند و نمی توانند از خدمات شما استفاده کنند جلوگیری می کند.
Google Ads ابزارهای مختلفی را برای این کار در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید سطح چشم انداز مورد نظر خود را انتخاب کنید و البته لازم نیست به یک مکان بسنده کنید.
بیشتر بخوانید: استراتژی تولید محتوا در سال 2021
تبلیغات گوگل
وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید
DogWatch از Cedar Rapids در دو سال گذشته یک پرورش دهنده سگ بسیار موفق با استفاده از بازاریابی دیجیتال بوده است. یکی از راه های بهینه سازی وب سایت، طراحی یک صفحه فرود مناسب است تا تبلیغات گوگل بتواند مخاطبان شما را به این صفحه بیاورد. مطمئن شوید که افراد مستقیماً با Google Ads به آن صفحه محصول هدایت می شوند.
راه دیگر این است که وب سایت خود را برای مشتری ساده و جذاب کنید. شخصی که به وب سایت شما می آید به محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید نیاز دارد، بنابراین یافتن محصول مورد نظر خود را در وب سایت شما برای او آسان کنید. سعی کنید مانند مشتریان خود فکر کنید و صفحات وب سایت خود را بر اساس آن مرتب کنید.
بیشتر بخوانید: طراحی وب سایت، روندهای فعلی و پیش بینی ها برای سال 2022
زمان مناسب برای استفاده از تبلیغات گوگل را بدانید
Wisconsin Garage Door یک تولید کننده درب گاراژ و تجارت تعمیرات لوازم خانگی است. اسکات مرک، صاحب این کسب و کار، به محض آماده شدن برای رفتن به محل کار، تبلیغات گوگل را راه اندازی می کند و در صورت نیاز به استراحت یا مسافرت، تبلیغات گوگل را به طور موقت متوقف می کند.
به یاد داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ نباید یک شغل 24 ساعته برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها باشد. می‌توانید تبلیغات Google را زمانی که چندان فعال نیستید متوقف کنید و زمانی که برای شروع به کار آماده شدید، کمپین را از سر بگیرید.
رقبای خود را زیر نظر داشته باشید
مایکل تئودور مدیر بازاریابی دیجیتال در Digital Third Coast، یک شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ با تجربه گسترده در Google Ads است. در این رابطه، تئودور می‌گوید: «کاری که رقبای شما در گوگل ادز انجام می‌دهند، می‌تواند راه را به شما نشان دهد. این ایده بدی نیست که در وهله اول از آنها پیروی کنید، اما بهتر است استراتژی هایی ارائه دهید که شما را از آنها متمایز کند."
در گوگل ادز می توانید به وب سایت رقیب خود بروید و ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند.